marcoli komputery

Graffiti jest to nowoczesny i w pełni zintegrowany system do zarządzania firmą. System klasy ERP.

Oprogramowanie zostało zaprojektowane z myślą o firmie zarówno handlowej jak i produkcyjnej.

Graffiti.ERP oferuje dodatkowe funkcjonalności, znacznie rozszerzające podstawowe możliwości. Przykładami są system CRM obsługujący kontakty z klientami, Graffiti Projekty do obsługi wieloetapowych zadań zespołowych, aplikacja Graffiti@, która przez Internet udostępnia uprawnionym klientom wskazane zasoby firmy, czy wreszcie moduł Hurtownia Danych.

Więcej informacji o systemie Graffiti tutaj

WAPRO ERP to program do zarządzania przedsiębiorstwem, wspierający pracę działów sprzedaży, księgowości, kadr oraz pracowników mobilnych. System sprawdza się zarówno w małych jednoosobowych firmach, niewielkich przedsiębiorstwach rodzinnych, a także w większych spółkach posiadających wiele sklepów oraz oddziałów na terenie całego kraju.

Oferta firmy WAPRO obejmuje następujące programy:

 

• WAPRO Mag

Sprzedaż i magazyn

Przeznaczony dla firm handlowych, usługowych i produkcyjnych. Pozwala na wystawianie i rejestrację dokumentów magazynowych, sprzedaży i zakupu oraz szybką sprzedaż detaliczną

• WAPRO Kaper

Księga podatkowa

Umożliwia prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczanie podatków. Rozwiązanie dla firm prowadzących księgowość w formie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu od przychodów

 

• WAPRO Fakir

Sprzedaż i magazyn

Program do prowadzenia księgowości - umożliwiający m.in. dekretację i księgowanie dokumentów, ewidencję VAT oraz rozrachunków, a także tworzenie zestawień, analiz i wydruków.

 

• WAPRO Best

Środki trwałe

Przeznaczony do prowadzenia ewidencji majątku trwałego i wartości niematerialnych i prawnych, obsługi inwestycji oraz automatycznego naliczania odpisów amortyzacyjnych.

 

• WAPRO Gang

Kadry i płace

System przeznaczony do prowadzenia ewidencji kadrowej, naliczania wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz związanych z tym rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS.

 

• WAPRO Analizy

Analizy wielowymiarowe

Umożliwia tworzenie zaawansowanych, wielowymiarowych analiz danych zgromadzonych w bazach systemu Asseco WAPRO, dostarczając informacji wspierających zarządzanie firmą.

 

• WAPRO JPK

Jednolity Plik Kontrolny

Umożliwia przygotowywania i przesyłanie Jednolitego Pliku Kontrolnego z systemu Asseco WAPRO. Bezpłatna aplikacja wymagająca zainstalowania aktualnej wersji WAPRO Mag, WAPRO Fakir lub WAPRO Kaper.

 

Szczegółowy cennik poszczególnych programów znajduje się tutaj

 

Ceny usług związanych z wdrożeniem oprogramowania dobierana jest indywidualnie do potrzeb każdego klienta sprzętu, jak również zakresu prac związanych z wdrożeniem i wymagań klienta. W celu uzyskania dokładnych informacji prosimy o kontakt telefoniczny.

InsERT to oprogramowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, poszukujących skutecznych i niezawodnych narzędzi wspomagających pracę działu handlowego. Proponujemy bowiem całą gamę programów, różniących się zastosowaniem, wymaganiami i możliwościami oraz ceną - od najprostszych systemów ułatwiających wystawianie faktur aż po zintegrowany pakiet programów wspomagających zarządzanie sprzedażą i magazynami. Programy są uniwersalne i elastyczne, a ich obsługa jest prosta i intuicyjna.

 

Firma MARCOLI jest Partnerem firmy InsERT (sprawdź)

Zapraszamy do naszej firmy : MARCOLI, Westerplatte 1j, 26-300 Opoczno

Kontakt : tel - 507 157 902 : e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Oferta firmy InsERT obejmuje następujące programy:

 

InsERT GT                 InsERT NEXO
♦ Subiekt GT sprzedaż i magazyn                   ♦ Subiekt nexo sprzedaż i magazyn
       ♦ Rachmistrz GT księga przychodów i rozchodów                          ♦ Rachmistrz nexo księga przychodów i rozchodów
♦ Rewizor GT pełna księgowość                      ♦ Rewizor nexo pełna księgowość   
♦ Gratyfikant GT kadry i płace                         ♦ Gratyfikant nexo kadry i płace      
♦ Gestor GT relacje z klientami                        ♦ Gestor nexo relacje z klientami     
♦ Biuro GT biura rachunkowe                          ♦ Biuro nexo biura rachunkowe       

Szczegółowy cennik poszczególnych ofert znajduje się tutaj

 

Ceny usług związanych z wdrożeniem oprogramowania dobierana jest indywidualnie do potrzeb każdego klienta sprzętu, jak również zakresu prac związanych z wdrożeniem i wymagań klienta. W celu uzyskania dokładnych informacji prosimy o kontakt telefoniczny.

Humansoft
Corax
  Humansoft
MiniCorax
Nowoczesny, wygodny system dopasowany do wielkości i potrzeb małego oraz średniego przedsiębiorstwa. Sprawdza się w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych. Charakteryzuje się bogatą funkcjonalnością, elastycznością  i intuicyjnym sposobem obsługi.   Łatwy w obsłudze i tani program do prowadzenia mikro i małej firmy. W skład programu wchodzą moduły do obsługi sprzedaży, gospodarki magazynowej, finansów, księgowości oraz  kadr  i płac. Zawiera także rozwiązania do prowadzenia usług i szybkiej kompletacji wyrobów.

 

Szczegółowy cennik dla Corax znajduje się tutaj

 

Szczegółowy cennik dla MiniCorax znajduje się tutaj

 

Więcej szczegółów o wybranych programach znajduje się tutaj

 

Firma MARCOLI jest Partnerem firmy Humansoft (sprawdź)

Zapraszamy do naszej firmy : MARCOLI, Westerplatte 1j, 26-300 Opoczno

Kontakt : tel - 507 157 902 : e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Ceny usług związanych z wdrożeniem oprogramowania dobierana jest indywidualnie do potrzeb każdego klienta sprzętu, jak również zakresu prac związanych z wdrożeniem i wymagań klienta. W celu uzyskania dokładnych informacji prosimy o kontakt telefoniczny.

COMARCH OPTIMA to oprogramowanie do obsługi mikro, małych oraz średnich firm. Dzięki niemu prosto i szybko wystawisz faktury, obsłużysz magazyn, zaksięgujesz dokumenty, naliczysz wypłaty, rozliczysz się z urzędami, poprowadzisz sklep internetowy. i wiele, wiele więcej.
 
COMARCH OPTIMA - nowoczesny program wspomagający zarządzanie firmą, którego główne zalety to:
  • pełna integracja, czyli dane wpisujesz tylko jeden raz, dzięki pracy na jednej bazie danych,
  • w miarę rozwoju firmy możesz dokupywać więcej modułów,
  • program zawsze zgodny z przepisami,
  • możliwość pracy jednostanowiskowej pracy w sieci oraz połączeń zdalnych np. dwóch oddziałów firm

Funkcje systemu

Dajemy Ci gwarancję najlepszych rozwiązań. Przekonaj się, co możesz zyskać i jak ułatwić sobie pracę wybierając poszczególne moduły dla swojej firmy. 

 

 Sprzedaż i magazyn

Kompleksowe rozwiązanie handlowo-magazynowe, obsługa sprzedaży detalicznej i mobliny program do inwentaryzacji.

• Księgowość

Moduł do prowadzenia uproszczonej i pełnej księgowości oraz zarządzania środkami trwałymi.

 

• Płace i Kadry

Program do obsługi kadr i płac wraz z opcjonalnym portalem pracownika dostępnym z przeglądarki internetowej.

• Rozwiązania dla biur rachunkowych

Prowadzenie księgowości, kadr i płac, elektroniczna wymiana dokumentów i proste tworzenie różnorodnych analiz.

 

• CRM i serwis

Narzędzia do obsługi kontaktów z klientami, tworzenie ofert i obsługi serwisowej w dowolnej branży.

 

• Raportowanie i analizy

Intuicyjne narzędzia do budowy i analiz raportów, dostępne w przeglądarce internetowej lub na pulpicie komputera.

 

• Rozwiązania mobilne

Pakiet aplikacji na urządzenia mobilne pozwalające na kompleksową obsługę przedsiębiorstwa z każdego miejsca.

 

• Sprzedaż w internecie

Rozwiązania do skutecznej sprzedaży w kanale internetowym, zarówno dla klientów detalicznych ja i biznesowych.

Szczegółowy cennik poszczególnych modułów znajduje się tutaj

 

Program COMARCH OPTIMA jest zbudowany i pracuje w oparciu o najnowsze technologie informatyczne. Jest to 32 bitowa aplikacja pracująca w środowisku Windows. Graficzny interfejs użytkownika oferuje komfort typowy dla aplikacji Windows, przy zapewnieniu możliwości obsługi programu wyłącznie za pomocą klawiatury. Interfejs wyposażony jest w pomocny pasek skrótów oraz okno przedstawiające zbiorczo najważniejsze informacje na temat firmy. Comarch OPTIMA gwarantuje znakomitą wizualizację danych i możliwość samodzielnego kreowania wyglądu programu.

Program pracuje w oparciu o bazę danych zgodną z Microsoft SQL Server 2000 Desktop Engine lub SQL Server 2005 Express Edition. Należą one do najnowocześniejszych, bezobsługowych i wydajnych serwerów zapewniających skalowalność i bezpieczeństwo danych.

Ceny usług związanych z wdrożeniem oprogramowania dobierana jest indywidualnie do potrzeb każdego klienta sprzętu, jak również zakresu prac związanych z wdrożeniem i wymagań klienta. W celu uzyskania dokładnych informacji prosimy o kontakt telefoniczny.

 

Jesteśmy firmą wyspecjalizowaną w wdrażaniu oprogramowania do obsługi księgowej, magazynowej, kadrowo-płacowej itp. W naszej ofercie znajdą Państwo niezawodne, wdrożone w wielu przedsiębiorstwach, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta programy: